Kläder och skor



Min stil i kläder är lite olika ibland. Jag tycker om lite av olika klädstiler. Som hiphop och lite till. Men ja det som jag brukar ha på mig e korta kjolar och linnen. Men för det mesta så har jag på mig jeans och kjolar. Men sen e det ju Linnen som gäller för det mesta för mig.

Sen skor så är det mest balerina men så brukar jag alltid ha högklakat. Jag älskar högklackat. Det är snyggt att ha det. Men nu har jag balerina för det mesta. Men sen när jag typ går ut med vännerna så e det högklackat.
Om jag skulle gå ut med nån kille såå skulle jag inte vetat vad jag skulle ha på mig för skor. Men kanske om han e lång men då menar jag lång hehe dåå kanske klack. Men sen om den e kort så skulle jag använda balerina eller några andra skor.

Här har jag röd dubbellinne sen så har jag en röd svart rutig kjol....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0